„Mam bramę Hörmann …”

Kto zechce pochwalić się tym faktem i w intrygujący, niebanalny sposób dokończyć powyższe zdanie, może wziąć udział w konkursie zorganizowanym z okazji 25 – lecia firmy Hörmann Polska.

W ten sposób, wraz ze swoimi klientami, firma chce świętować 25 lat swojego istnienia na polskim rynku. 25 klientów, którzy od kwietnia do października kupią naszą bramę i w najbardziej frapujący i interesujący sposób rozwiną zdanie „Mam bramę Hörmann …” otrzyma zwrot 25% wartości zakupionej bramy. O wygranej w konkursie decydować będzie przykuwające uwagę, oryginalne hasło. Premiowana będzie inwencja i kreatywność. Liczymy na ciekawe wyrażenie atutów bramy, jej atrakcyjnego designu, dobrej izolacyjności cieplnej, komfortowej obsługi czy innych walorów, ale także na zaskakujące skojarzenia i sugestywny przekaz. Czekamy na ciekawe propozycje!